sobota, 25. avgust 2007

Definitivno umetnost

Zadnje dva dni sem bila deležna neprecenljive izkušnje ... bila sem opazovalka umetnosti modernega sveta - srčne kirurgije.
Če ste kdaj dvomili ali se spraševali ali je to rutina ali umetnost vam lahko definitivno potrdim, da zadnje ... vsak izdelek je unikat v katerega je vloženo veliko kreativnosti, prilagajanja, natančnosti, potrplenja in seveda znanja.
No zame je bilo to le spoznavanje ateljeja, vseh slikarskih pripomočkov in obnašanja med posameznimi stojali in paletami. Včeraj pa sem lahko v roke prijela tudi svinčnik in narisala svoje prve črte ...

6 komentarjev:

yi pravi ...

Huh super, njami :) no ja, to smo pac mi laiki ane... kje pa je na slikci zdej una zila iz noge?;)

Urša pravi ...

amm una žila z noge je tm nekje v srcu ... če se cev zamaši morš okrog spelat :P
pa dobr tek

yi pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
yi pravi ...

Zakaj pa ne odmasit pa tko, a nebi blo to bl enostavn?

Urša pravi ...

ja pa ne če je cev zanič ...

p.s. pa od kdaj tebe to tok zanima :P

yi pravi ...

Mah mene zmeri vse zanimve, vedno tut tist kar ni treba al pa nej me nebi... sam me:) tko je :P