četrtek, 13. september 2007

Držalo zobnih krtačk


O tele stvarci sm hotla pisat že takoj, ko sem prišla s Tajske, s kjer sem vsakemu prinesla po eno od teh luškanih živalic. No s pisanjem sem počakala tok časa, da je potrjeno, da je stvarca uporabna :P
Torej, če vam gre kdaj na živce iskanje vaše zobne krtačke v lončkih je tole prava rešitev. Vsak ima svojo živalco (saj pri nas se je zgleda nekaterim lažje identificirati z živalco kot z barvo krtačke), ki drži krtačko :P
No, ko sem to kupovala na tržnici v Bangkoku sem vsakemu dodelila žival, ki ga najbolj opiše .......... le kaj sm jst?!?
Poleg tega je pa fino, ko vidiš, da ena živalca sameva, točno veš da nekoga ni doma :)

5 komentarjev:

yi pravi ...

jst bi tut mela...

Špela pravi ...

bi rabila še eno za priložnostne sostanovalce;)

...in imamo še en razlog več da se Tajska (spet!) pomakne višje na seznamu bližajočih potovanj:)

Urša pravi ...

špela ni slaba ideja ... bereš mi misli. kero živalco bi pa ti zbrala za "goste"?

Anonimni pravi ...

No, jst mam pa za potovanje kr drugo....

Urša pravi ...

ma ti bi čist sesul moj sistem ...