nedelja, 28. oktober 2007

Levi ali desni

Ali se plesalka vrti v smeri urinega kazalca ali v nasprotni smeri?

Če se vrti v smeri urinega kazalca pri tebi prevladuje desna polovica možganov, v nasprotnem primeru pa leva. Nekateri boste po določenem času videli, da se začne plesalka vrteti v nasprotno smer.
In kaj vse to pomeni?

Funkcije levega dela možganov
uporaba logike
natančna orientacija
podajanje dejstev
besede in jeziki
sedanjosti in preteklost
matematika in znanost
znanje, razumevanje
resničnost
ustvarja različne strategije
praktičnost
varnost
red
Funkcije desnega dela možganov
uporaba čustev
globalna orientacija
domišlija, ustvarjalnost, melodičnost
simboli in slike
sedanjost in prihodnost
filozofija, religija, umetnost
prepričanja
fantazija
ideje
delovanje na več področjih hkrati
Tukaj je še vprašalnik, ki vam tut pove katera hemisfera je dominantna:
http://www.mtsu.edu/~studskl/hd/hemispheric_dominance.html

No men se vrti samo v levo smer in isto je vprašalnik povedal da sm čist leva :P ... in pomoje me kr dobr opiše levi stolpec zgoraj ... vsi ki me poznate veste, da ustvarjalnost ipd. niso moje vrline :P



No me pa zanima kaj pokaže vam?

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

smer urinega kazalca....

You responded as a right brained person to 10 questions, and you responded as a left brained person to 9 questions. You seemed to be comfortable using strategies for both sides for the brain...

ni mi pomoci ;)

Anonimni pravi ...

Na 3delavnici so enkrat ugotavljal da je par napak v tej sliki in da se v nobeno smer ne more vrtet.. ;)

4n4 pravi ...

čak mau...a punca se premika? Pr men se ne...lol...zgleda da mi nobena stran možganov ne dela:P

Urša pravi ...

@bear&4n4 : zmenta se vidva za mejhno izmenjavo. bear do it for charity

@dule: zakaj jst pol vidm da se vrti, če se ne vrti? razlož nm te svoje abstraktne ugtovitve

Unknown pravi ...

Kot vse kaže sem desen. Pa men se obrne smer kadar kol se refresh rate pokvar :p

Anonimni pravi ...

glede na to, da sem levičar (ne po političnem prepričanju lol) uporabljam desno hemisfero... 13:6 za desno hemisfero... in ja res je, sem bolj umetniško usekan, ... ne maram pa matematike in abstraktnega razmišljanja, to mi res ne gre... orientacija in podobne scence, pa ni problema, z lahkoto se znajdem v še tako nemogoči situaciji:)

Anonimni pravi ...

Smo na mojem blogu ze mnogo predebatirali o tem.

Drugic ce sliko linkas, lahko se blog omenis, da mi ze ne delas promet za brez veze ;)

painted pravi ...

huh, zabavno... na facebooku se mi je vrtela v desno, pri tebi se mi pa v levo... sem neporedeljena, mal leva mal desna :)