petek, 2. november 2007

Nostalgija #1

Ja no ... pomoje vsi poznate mojo odvisnost s čigumiji :P

Ampak tale post ne bo namenjen temu. Zadnjič sem v enem izmed hiper(super, mega, or whatever velikh)marketov razmišljala o starih dobrih malih trgovincah, kjer smo dobil vse in še več. Saj spomnim se ne, da bi mi kaj manjkalo. hihi.
No je pa nekaj kar ne dobim v nobenem supermarketu .....

Se še spomnite v poceni rumen papir zavite CungaLunge
In malo večje in še bolj sladke Bazooke :P
Spomnim se kako sem v eni izmed majhnih trgovin, ko še skoraj nisem vidla čez prodajalkin pult nabirala kovance, da sem si lahko iz velike škatle izbrala čigumi...
No vidte mogoče se je odvisnost začela že dolgo nazaj ...

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

It brings back memories .. Spomnim se, da smo včasih vsak dan po šoli leteli v bližnjo trgovinico po svojo dozo čigumijev.

4n4 pravi ...

yummy....zdej se mi kr sline cedijo!!!

Anonimni pravi ...

... a dej no, zdej sem se pa spet spustil na raven 13 letnega otroka... hehe... čunga lunga sličice in pa bazooka žvečki... pa še hubba bubba... enkrat sem jih zbasal v usta ene tri al štiri, tko da sem komaj žvečil... no sej pol so me še dva dni čeljusti bolele,:) aja pa balon se mi je čez pol face razpočil, ...kilo smeha...

Anonimni pravi ...

Čunga Lunga... to sem tudi jaz imela rada. Prav luštno se je spomnit na stare čase.
Se mi zdi, da se vse preveč poudarjajo materialne dobrine, pri otrocih tudi... ni več tistih majhnih pozornosti, ki ti polepšajo dan.

Lp